دوستت دارم

شهر گمشده ی عشق♥♥♥♥فقط برای نوجوان های ایرانی

این وب برای کسانی هست که عاشق هستن یا مسائل عاشقانه را دوست دارن!مطعلق به تمام نوجوانان ایرانــــــــــی!

دوستت دارم

 

دیدم جوهر ندارم

                      رگم را پاره کردم

دیدم گاغذ ندارم

                    روی قلبم نوشتم

                                            تا همیشه دوستت دارم

نظربدید!ممنون!



نظرات شما عزیزان:

عاشق دل شکسته
ساعت11:59---8 مرداد 1391
زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم.....تو نیز به من آموختی چگونه دوست بدارم اما به من نیاموختی که چگونه تو رو فراموش کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, ] [ 11:20 ] [ باران دلخوش ] [ ]